En trådløs erhvervskonto kan bringe din virksomhed ind i det 21 af gør det muligt for dig at acceptere kreditkort betalinger på farten. Alt du skal gøre er få godkendt til en købmand konto og derefter købe eller lease en trådløs kreditkortprocessor, der kan transporteres fra et sted til et andet af medarbejdere, der indsamler kredit betalinger fra kunder. Her er hvordan det virker.

1. ansøge om en trådløs købmand konto ved at finde et velrenommeret merchant services udbyder at partner med. Du kan gennemse mange slags erhvervskonto hjemmesider på internettet for at finde dem, der vil godkende din virksomhed for en kommerciel konto, der vil lade dig acceptere kreditkortbetalinger ved hjælp af en trådløs processor. Shop for banker, kreditforeninger, eller andre finansielle institutioner, der tilbyder merchant tjenester. Ansøg online, via mail eller personligt med lokale udbydere. I mange tilfælde kan du få et svar inden for et spørgsmål om timer, eller på de fleste, en dag eller to. De fleste underwriters ser på en ansøgning om at afgøre, om en virksomhed har en god kredithistorie, er i stand til at foretage månedlige betalinger på en erhvervskonto og deltager ikke i en tvivlsom eller usmagelige virksomhed.

2. Når du er blevet godkendt til en trådløs købmand konto, kan du straks vælge det udstyr, du gerne vil bruge. Tjek flere enheder til at finde en, der er den rigtige størrelse og vægt til din virksomheds behov, især hvis det vil blive transporteret til off-site kreditkort forarbejdning. Du bør også være berettiget til at få en regelmæssig kreditkortprocessor til stikket i en stikkontakt i din butik eller et andet sted, hvis det foretrækkes. Mange enheder kombinerer printer og terminal for større bekvemmelighed. Købspriserne varierer meget, men du kan forvente at tilbringe flere hundrede dollars for at købe en kvalitet trådløse enhed. Din sælgerkonto extras kan tilføje til omkostningerne med potentiale for anvendelse, vedligeholdelse, service, gateway, og rabat gebyrer, blandt andre. Finde ud af på forhånd, hvad du vil have til at betale for en bestemt aftale op foran, månedlig og årligt, og sørg for at udgifterne, der passer med dit firma driftsbudget.

3. efter gennemførelsen af trådløse forhandlerkonto udstyr, se hvordan det virker for dine kunder og grad som selskabet nyder fordel. Forarbejdning kreditkort betalinger kan bidrage til at øge fortjenesten, da flere kunder kan være ivrig efter at gøre køb, når de har fleksibilitet til at betale i kredit i stedet for at betale kontant eller med check. Hvis den indledende opsætning fungerer godt, kan du beslutte at gå videre til andre elektroniske elementer, som en personsøger, en check og hævekort processor og andre typer af udstyr, der kan hjælpe din virksomhed fungere gnidningsløst og effektivt. Må ikke gå overbord med at købe fancy funktioner, som du virkelig behøver. Du skal blot købe eller lease den teknologi, der omhandler et specifikt har brug for at du allerede har identificeret. Hvis det virker, kan du altid tilføje flere senere. Hvis det ikke sker, er du kun ud af investeringer på ét punkt på dagsordenen.